
VERSCHILLENDE HUIDTYPEN, VERSCHILLENDE BEHOEFTEN.
Al ruim 100 jaar geleden werden we met de NIVEA-crème de uitvinders van de moderne huidverzorging. Inmiddels vertrouwen miljoenen mensen over de hele wereld met diverse huidtypen op het merk NIVEA. Onze onderzoekers houden zich tot in detail bezig met de individuele kenmerken van de huid en de verzorging die hij nodig heeft, afhankelijk van cultuur, geslacht en leeftijd. Door de jaren heen hebben we op deze manier allerlei innovatieve huidverzorgingsproducten ontwikkeld, van deodorant tot zonneproducten. We werken wereldwijd samen met meer dan 50 instituten om er zeker van te zijn dat onze producten bij jouw huid passen. In ons hoofdkantoor in Hamburg hebben we zelfs een speciaal laboratorium voor Azië en Zuid-Amerika opgezet, waar specifiek onderzoek wordt gedaan naar de huidtypen en weersomstandigheden die daar veel voorkomen. Zo kunnen ook in de toekomst alle mensen waar dan ook ter wereld rekenen op de producten van NIVEA.
100 jaar herinneringen in een blikje
In den beginne was er... 'nix'
NIVEA WORDT OVER DE HELE WERELD POPULAIR
1911
Huidverzorging krijgt een naam
1914
Vanuit Hamburg de wereld veroveren
1924
De eerste boyband

1925

De NIVEA-meisjes
Reclameklassiekers tot 1949: de begindagen van de crème
1958
NIVEA WORDT KOPLOPER OP HET GEBIED VAN ZONBESCHERMING
1958
De NIVEA-strandbal – Fun in the sun
1963
1975
Zomer, zon, zonnebrand
Reclameklassiekers 1950-1984
NIVEA, DE REVOLUTIE IN HUIDVERZORGING
1986
NIVEA zorgt voor gelijke rechten in de badkamer: mannen ontdekken de huidverzorging
1998
Alweer een wereldpremière van NIVEA: de eerste crème met Q10
2011-2014
In 2014 is het tijd voor een volgende innovatieve highlight: de Onder de Douche-bodylotion komt op de markt. Dit product is perfect afgestemd op het drukke dagelijks leven van mannen en vrouwen en bespaart ze veel tijd, omdat het snel en gemakkelijk tijdens het douchen kan worden gebruikt. Zo wordt het elke dag bodylotiondag!
Revolutionaire anti-vlekkentechnologie voor deodorants

In 2011 komt de innovatie voor 48 uur lang onzichtbare deobescherming en -verzorging op de markt: NIVEA Invisible for Black & White. Deze productlijn beschermt textiel tegen verkleuringen en is tegelijkertijd een effectieve deodorant die voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
De eerste bodylotion voor onder de douche van NIVEA

In het jaar 2014 ontwikkelen de onderzoekers van Beiersdorf een nieuwe manier om je snel en gemakkelijk in te smeren: de Onder de Douche-bodylotion. De revolutionaire lichaamsverzorging voor onder de douche wordt enthousiast ontvangen. Zo volgt er al snel een hele serie NIVEA Onder