Waardeloze verpakking
Al jaren gebruik ik deze deodorant met plezier. Superfijn spul. Alleen die vernieuwde verpakking is waardeloos. Onlangs weer een nieuwe aangebroken, maar met het minste of geringste breekt het en heb je de vloer of de wastafel vol liggen met afgebroken deodorant ! ! ! ! ! Ontiegelijk vervelend. Misschien maar op zoek naar andere deodorant.









