Cellulite oefeningen voor je benen

Goodbye sinaasappelhuid: verklaar de oorlog aan cellulite op je benen

Tips voor een gladde en strakke huid
Een gladde en zachte huid – dat is de droom van veel vrouwen. Met speciale oefeningen en de juiste crèmes krijg je opnieuw een stevige huid, vooral op je benen.

Beweging en verzorging voor een gladdere huid

Een kort broekje of mooi rokje dragen in de zomer is maar half zo leuk als die vreselijke putjes in je benen zichtbaar zijn. Reken dus tijdig af met die sinaasappelhuid: breng je benen en billen opnieuw in shape met een speciaal op maat gemaakt trainingsprogramma en onze verzorgingstips.
Neem een douche met afwisselend koud en warm water. Bij koud water trekken de bloedvaten samen en bij warm water zetten ze uit. Dit stimuleert de bloedcirculatie en verstevigt het weefsel.

Sinaasappelhuid: zo maak je jouw huid zachter en mooier

  • Een sinaasappelhuid bestrijden is een probleem voor veel vrouwen.
  • Die storende putjes verdwijnen niet zomaar. Start in de winter met je anti-sinaasappelhuidbehandeling, zodat je huid opnieuw mooi oogt tegen de tijd dat het bikiniseizoen begint.
  • Je fiets, je loopschoenen en stepapparaat zijn jouw vrienden op weg naar een huid die er beter uitziet. Want sporten trekt niet alleen je spieren samen, maar maakt je huid ook zachter.
  • Door speciale maatregelen tegen een sinaasappelhuid te nemen, ondersteun je de versteviging van het weefsel: de Q10plus Verstevigende Body Lotion heeft een verstevigend en versterkend effect.
  • Cafeïne verhoogt de veerkracht van de buitenste huidlaag. Een scrub met koffiedik heeft daarnaast ook een zuiverende werking en stimuleert bloedcirculatie in de cellen.

Massages met hoogwaardige bestanddelen maken de huid beduidend

Verstevig je huid, zelfs onder de douche

Je verzorging voor een strakkere huid begint 's morgens onder de douche. Ondersteun het effect van afwisselend koud en warm water met het verstevigende effect van de Q10plus Verstevigende Onder de Douche Body Lotion. Hoogwaardige bestanddelen maken de huid soepel en beduidend steviger.

Trucs voor een strakkere huid – jouw actieplan tegen een sinaasappelhuid

  • Massages verbeteren de bloedcirculatie en stimuleren de lymfestroom. Masseer de huid van je billen en benen met een massagehandschoen of anti-celluliteborstel.
  • Let op met spataderen: raadpleeg eerst je huisarts voor je deze gaat behandelen.
  • Door ongeveer één keer per week een alkalinebad te nemen, wordt je hele lichaam gezuiverd en ontgift. Voeg vier eetlepels alkalisch zout toe aan je badwater en neem de tijd om van de helende werking te genieten.
  • Onze huid is de weerspiegeling van ons lichaam. Wanneer we gezond zijn, schittert het van binnenuit. Als je veel vitamines eet en een gezond voedingspatroon hebt, zie je dat ook aan je huid! Bestrijd een sinaasappelhuid van binnenuit door voedsel te eten dat weinig zout bevat. Zout absorbeert water in het lichaam, wat resulteert in opgezwollen weefsel. Breng je eten daarom op smaak met aromatische kruiden in plaats van met zout.
  • Groenten die rijk zijn aan kalium, zoals broccoli, peulvruchten en spinazie, zorgen er ook voor dat het teveel aan weefselvocht wordt afgevoerd.

VERSTEVIGENDE VERZORGING VOOR JE HUID

Regelmatig bewegen – de beste manier om een sinaasappelhuid

Lichaamsbeweging versterkt de spieren en verbrandt vet – ga de strijd aan met jouw cellulite door veel te bewegen.

Een gladde huid en strakkere rondingen op je billen en benen

Je kunt de effecten van een sinaasappelhuid terugdringen met een paar eenvoudige oefeningen – mits je ze consequent toepast. Je hebt hiervoor alleen maar een sportmatje nodig. Ga op je rug liggen en breng je benen omhoog. Buig beide knieën in een rechte hoek en laat hierbij een opening van een hand breed tussen je benen. Breng je heupen nu omhoog en strek één been naar voren uit. Tel daarna langzaam tot tien en verander van been. Slechts tien regelmatige herhalingen van deze oefening per dag zullen je figuur en de uitstraling van je huid zichtbaar veranderen. 

Lees hier meer over verstevigende producten voor de huid en hun werking.

Ga de strijd aan met een sinaasappelhuid – regelmatig bewegen boekt zichtbaar succes

Strakkere bovenkant van de dijen: Ga op je zij liggen op een sportmatje en buig je onderste been lichtjes. Strek nu je bovenste been en breng het omhoog terwijl je uitademt. Houd het even in de lucht en breng het daarna omlaag terwijl je inademt. Verander van zij na 20 herhalingen.

ANTI CELLULITE MASSAGE

Quick and easy anti cellulite massage that work
Onze tips, speciaal voor jou